top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תdeep blue

עשרת הדיברות לשמירה על גלשן סופט

שלום לכל הגולשים המתחילים והמנוסים!

אז אחרי שהתחדשתם בגלשן סופט מושלם ואיכותי מבית DEEP BLUE אנו ריכזנו עבורכם את עשרת הדיברות לשמירה על גלשן הסופט שלכם. אם תקפידו על הכתוב מעטה תגדילו את אורך חיי הגלשן שלכם ותשמרו עליו עם מינימום פגיעות ונזקים.

יאללה בואו נתחיל!



1. הגעה לים עם גלשן

רוב הפציעות, שפשופים, חורים והמכות על הגלשן מתרחשות בזמן הנסיעה, הליכה או רכיבה לים.

בזמן נסיעה ברכב יש לשים מגבת או סדין בין הגלשן לחגורה (בהנחה שהגלשן בתוך הרכב). ניתן לקשור את הגלשן לגג הרכב אך יש לשים לב שעושים זאת נכון כאשר בין הגלשן לגג יש מגבת/סדין וגם בין רצועות הקשירה לבין הגלשן (יש לקשור על הגג כאשר החרבות כלפי מעלה, הדבר ימנע מהגלשן לזוז).

בזמן הליכה הקפידו לשים לב לחרטום ולזנב של הגלשן, זהירות היא מילת המפתח במקרה הזה. כל פינה או חפץ חד עלול לגרום נזק לגלשן שלכם.


2. בהגעה לחוף הים יש לשים את הגלשן הפוך כך שהחרבות מופנות כלפי מעלה. בשום אופן לא לשבת עליו. כך תשמרו על הגלשן שלכם משקעים וחורים נוספים.


3. אחסון הגלשן - כדאי לאחסן את הגלשן במקום מוצל בלי חשיפה לשמש ישירה וחום קיצוני.

ניתן לשים את הגלשן בכל מקום בבית/במחסן רצוי בשכיבה או בעמידה. ניתן לרכוש או להכין מתלים לגלשן על מנת לחסוך במקום.


4. לא לגרור את הגלשן, תמיד להרים. אתם לא רוצים ליצור שפשופים ונזק מיותר בחלקי הגלשן. במשטחים רכים כמו מגבת, סדין ומושבי האוטו ניתן לגרור ולמשוך את הגלשן לכיוון הרצוי.

5. הקפידו לסיים את הגלישה במים מספיק עמוקים ולא למשוך את הגל עד שהחרבות בחול או בסלעים. כאשר שומעים את רעש החיכוך (קחחח ! ) של הגלשן בחול יש לרדת מהגלשן מיד על מנת למנוע נזק.

6. בסיום יום הגלישה חובה לשטוף את הגלשן במים מתוקים. לאורך הזמן המלח "אוכל" את גוף הגלשן לכן חשוב מאוד לא לוותר לעצמכם וללכת לשטוף את הגלשן. אם אין שטיפה בחוף אז כאשר מגיעים הביתה לשטוף במקלחת/ צינור בגינה.

7. לא להשאיר גלשן באוטו! החום הקיצוני (בעיקר בקיץ) עלול לפגוע ברכיבי הגלשן ובנוסף אתם לא רוצים שיגנבו לכם את הגלשן. אם אין ברירה אז לפחות לדאוג שהאוטו יהיה במקום מקורה/מוצל.


8. אימון בחוף על מקפיצות ומצבים יש לעשות כאשר מסמנים קו על החול ולא בקפיצה על הגלשן! הדבר יאריך את אורך חייו של הגלשן שלכם.

9. יש לבדוק שהברגנו את החרבות היטב כך שלא תיווצר תנועה גסה שעלולה לגרום לעיקום בבסיס החרב.


10. אם והחלטתם להוסיף שעווה על מנת לשפר אחיזה יש לדאוג לפחות אחת לחודש לשים את הגלשן בשמש לכמה דקות, לעבור עם נייר סופג ולנקות אותה. כאשר השעווה ישנה ומתקשה על גלשני הסופט היא הופכת למחוספסת וחדה, מעיין נייר זכוכית ועלולה לגרום לנו לשפשופים בגוף. בנוסף ככל שהזמן עובר כך קשה יותר להסיר אותה והיא צוברת לכלוך.

תאהבו את הגלשן שלכם, תשמרו עליו, הוא לאט לאט יהפוך להיות החבר הכי טוב שלכם.

מה שנותר כעת הוא הוא לקפוץ למים ולקרוע את הגל! תנו בראש!!


(C) DEEP BLUE - זכויות שמורות

394 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page